Beby.nl gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt.
Door op "Got it!" te klikken gaat u hiermee akkoord.
Beby.nl gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt.
Door op "Got it!" te klikken gaat u hiermee akkoord.
0115 - 691 512 / Whatsapp info@beby.nl Regentenstraat 25, 4541EZ Sluiskil

Retouren / Klachten

Retouren / Klachten

Bent u toch niet helemaal tevreden met uw bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren! Lees hieronder hoe u uw bestelling kunt retourneren:

Check eerst of uw bestelling in aanmerking komt voor retourneren:

  • Retourneren kan binnen 14 dagen
  • De artikelen dienen ongedragen te zijn en alle tags zijn nog bevestigd
  • Artikelen speciaal voor u gedrukt kunnen niet retour gestuurd worden
  • Artikelen die vlekken bevatten na het passen zullen niet retour worden geaccepteerd

    Let op! Heeft u een product beschadigd ontvangen? Neem dan direct contact met ons op

De procedure om een product/bestelling retour te sturen is als volgt:

  1. Neem contact met ons op. Dit kan via de website, telefoon, e-mail, of via Facebook/Whatsapp
  2. Vermeld het ordernummer, en de reden van retour (bv. verkeerd product of beschadigd ontvangen)
  3. Print het adreslabel en plak deze over het oude adreslabel heen
  4. Zoek het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt in uw buurt via de Locatiewijzer-PostNL
  5. Lever het pakketje af bij de balie medewerker van het pakketpunt
    Vraag altijd om een track&trace code (Dit aangezien zoekgeraakte zendingen niet kunnen worden terugbetaald.)
  6. Zodra het pakketje terug bij ons binnen is zullen wij uw retour afronden
  7. Binnen 14 dagen ontvangt u het aankoopbedrag terug op uw rekening!

Als u een klacht heeft, willen wij altijd zo snel mogelijk samen zoeken naar een passende oplossing.
Helaas kan het voor komen dat een product niet in orde blijkt te zijn, wij begrijpen hoe vervelend dit kan zijn.

Door een bericht te sturen naar ons via het contactformulier of via de e-mail met de vermelding van uw klacht (indien mogelijk ontvangen we graag foto’s), wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Natuurlijk kijken wij altijd of een product kosteloos kan worden omgeruild. Wij zullen per geval beoordelen wat de fijnste oplossing is.

Let op: Vergeet niet uw ordernummer te vermelden in uw bericht.

Is uw bestelling tijdens verzending beschadigd geraakt? Dan kunt u het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen via het contactformulier op de website of via e-mail. Er wordt dan direct gekeken naar een passende oplossing. Er zal altijd worden gevraagd om een foto te sturen van het beschadigde product.

LET OP: Heeft u een item beschadigd ontvangen? Neem dan meteen contact met ons op.